Bądź jak Andrea Bocelli, czyli jak projektować lokalne wydarzenia, by przyciągały uwagę, sprzedawały się i jeszcze promowały Twoją instytucję. Zapraszamy na autorskie szkolenie online Mariusza Wrobla!

Szkolenie online: Bądź jak Andrea Bocelli, czyli jak projektować lokalne wydarzenia, by przyciągały uwagę, sprzedawały się i jeszcze promowały Twoją instytucję – 21 lutego 2022 r. – zarejestruj się!
To nie tajemnica

Andrea Bocelli nie jest wybitnym śpiewakiem, choć śpiewa poprawnie. Mimo to znalazł się w gronie najpopularniejszych artystów świata. Jego machina marketingowa działa jak dobrze naoliwiona maszynka. Jednak w rzeczywistości bazuje na zaledwie kilku uniwersalnych elementach, które z powodzeniem stosowane są na całym świecie. Stanowią one podstawę komunikacji zarówno globalnych marek, jak i lokalnych czempionów.

Wiedza, nie szarlataneria

Te elementy umiejętnie stosowane w codziennej praktyce równie dobrze sprawdzają się na poziomie lokalnym. Pozwalają na zwiększenie frekwencji publiczności i przychodów biletowych przy jednoczesnej optymalizacji wydatków na promocję. Są także rdzeniem algorytmów mediów społecznościowych.

Szukasz recepty na promocyjne bolączki?

Rosną Twoje wydatki na social media, ale maleją zasięgi? Masz coraz mniej środków na promocję, a wzrasta presja na sprzedaż? Tracisz czas na „gaszenie pożarów” zamiast spokojnie zaplanować i zrealizować promocję? Zmagasz się z nadprodukcją wydarzeń, które coraz trudniej wypromować?

W programie szkolenia: wiedza + inspiracje

Na szkoleniu dowiesz się jak temu zaradzić. Poznasz kluczowe zagadnienia psychologii, które zostały zaprzęgnięte do mechaniki marketingu na całym świecie i są dostępne również dla Ciebie. Zobaczysz najlepsze i sprawdzone modele komunikowania dla lokalnych instytucji. Sprawdzisz jak dopasować liczbę wydarzeń, aby zoptymalizować koszty promocji i zwiększyć przychody. Ale przede wszystkim przekonasz się, jak to wszystko działa w praktyce lokalnych instytucji kultury. A wszystko to w większości na przykładach polskich lokalnych instytucji, którymi warto się zainspirować. Andrea Bocelli nie musiał wyważać otwartych drzwi. Ty także nie musisz, wiedząc jak nacisnąć klamkę.

Cena (netto): 430 zł za osobę. Jeśli jednak zapiszesz się ze współpracownikiem lub przyjacielem, to każde z Was zapłaci 320 zł za osobę. Jeśli liczba wszystkich uczestników wyniesie min. 50 osób, to jednostkowa cena dla każdego z Was spadnie do 280 zł za osobę.

Termin: 21.02 godz. 10:00 do 14:30 (ok. 12:00 przerwa 15 minut) + sesja pytań od 14:31 do 15:30
Przeczytaj wywiad z Mariuszem Wróblem i dowiedz się jeszcze więcej!

Aby zgłosić się na szkolenie Wypełnij formularz rejestracyjny. Po wysłaniu go otrzymasz wiadomość e-mail z treścią Twojego zgłoszenia oraz linkiem dostępowym do platformy, za pośrednictwem której szkolenie będzie realizowane.

  • Do 18 lutego 2022 r. na adres podany w formularzu otrzymasz przypomnienie o szkoleniu wraz z linkiem dostępowym do platformy, za pośrednictwem której szkolenie będzie realizowane.
  • Fakturę za udział w szkoleniu z 10-dniowym terminem płatności otrzymasz w formie elektronicznej w ciągu maks. 2-3 po szkoleniu.
  • Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej otrzymasz w dzień szkolenia ok. godz. 8.00.
  • Certyfikat uczestnictwa otrzymasz pocztą tradycyjną do ok. 14 dni po szkoleniu.
Prowadzący: Mariusz Wróbel – autor pierwszego w Polsce kompleksowego programu szkoleniowo-rozwojowego dla menedżerów kultury „PRokultura 2007: public relations w kulturze” realizowanego przez Narodowe Centrum Kultury w latach 2005-2007; współtwórca systemu zarządzania Programami MKiDN (2005); wykładowca akademicki na uniwersytetach ekonomicznych w Krakowie i Katowicach. Były dyrektor m.in. Bytomskiego Centrum Kultury, Filharmonii Gorzowskiej oraz Instytucji Filmowej Silesia-Film. Obecnie pracuje w Ostrawie jako facylitator dla firm z branż MICE oraz HoReCa.

 

2 thoughts on “Szukasz recepty na promocyjne bolączki? Zapraszamy na szkolenie!

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.