Jak zorganizować atrakcyjne dla widza wydarzenie online korzystając z zasobów którymi dysponuje Twoja instytucja? Organizować wydarzenie samemu czy zlecać firmie zewnętrznej? Zapraszamy na szkolenie!
Jak organizować eventy online i prowadzić profesjonalne streamingi? – 22 lutego 2021 r. (poniedziałek), 9.00 – 15.30
– Kliknij, żeby się zarejestrować!
Program szkolenia
Cześć teoretyczna
- podsumowanie plusów i minusów przenoszenia eventu do sieci
- event hybrydowy (czy warto robić i w jaki sposób)
- sposoby uczestnictwa w wydarzeniach online (synchroniczne i asynchroniczne)
- wykorzystaniu transmisji do promocji własnej i/lub świadczeń sponsorskich
- event płatny (gdzie i jak można go przeprowadzić: Facebook, dedykowany serwer, płatności na Youtube)
- eventy online jako sposób na zwiększenie dostępności wydarzeń dla osób z niepełnosprawnościami
- produkowanie transmisji pod widza (zwrócenie uwagi, że event live musi być atrakcyjny dla widza. Samo postawienie kamery na wydarzeniu to już za mało)
- organizować samemu czy za pośrednictwem firmy (plusy i minusy obu rozwiązań + kilka rad jak wybierać firmę; za co one biorą pieniądze i dlaczego tak dużo 😉
- gdzie i na jakie platformy można tworzyć transmisję (Facebook, Youtube, Zoom, Streamyard, Vimeo, platformy webinarowe). Którą wybrać i dlaczego.
- problemy, które mogą wystąpić podczas transmisji (licencje związane z muzyką, ograniczenia poszczególnych platform, blokowanie transmisji przez portale)
- wpadki, które mogą się wydarzyć i jak im zaradzić (głównie nacisk na szybką i sprawną komunikację z widzami)
Część praktyczna
- korzystaj z zasobów które masz (instytucje posiadają sprzęty, które wspaniale nadadzą się do transmisji np. audio, światła, sceny, scenografie etc.)
- jakie mamy narzędzie wideo np. telefon, kamerka internetowa, komputer, aparat/ kamera; plusy i minusy każdego z rozwiązań
- jak ustawić światło do live małego i dużego
- narzędzia do audio (słuchawki komputerowe, mikrofony zewnętrzne etc.)
- Internet, jak go sprawdzić pod live’a
- program OBS co to jest i jak go użyć
- jak zrobić, żeby Zoom nie wyglądał jak Zoom (kilka sztuczek, które pozwolą zamienić Zooma w transmisję jak z programu TV)
- streaming na Facebook i YT (jak ustawić i skonfigurować platformy)
Koszt udziału w szkoleniu wynosi 350 zł. Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie za pośrednictwem formularza elektronicznego.
- Po wysłaniu formularza otrzymasz wiadomość e-mail z treścią Twojego zgłoszenia.
- Do 19 lutego 2021 r. na adres podany w formularzu otrzymasz link dostępowy do platformy ZOOM, za pośrednictwem której szkolenie będzie realizowane.
- Fakturę za udział w szkoleniu z 14-dniowym terminem płatności otrzymasz w formie elektronicznej w ciągu maks. 2-3 po szkoleniu.
- Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej otrzymasz bezpośrednio po szkoleniu.
- Materiały szkoleniowe w formie papierowej oraz certyfikat uczestnictwa w formie papierowej otrzymasz pocztą tradycyjną do 14 dni po szkoleniu.
W razie pytań lub wątpliwości wyślij wiadomość na adres menedzerkulturypl@gmail.com lub zadzwoń – tel. 603803614.
Prowadzący szkolenie: Marcin Jędrzejczak – „streamer” zamiłowany w fotografii. Posiada 7-letnie doświadczenie pracy w jednej z największych, wrocławskich instytucji kultury. Od 3 lat prowadzi własną firmę fotograficzną oraz streamingową. Zrealizował ponad 100 wydarzeń online dla instytucji kultury i firm. Od 2016 r. organizuje spotkania dla fotografów, które począwszy od pierwszego wydarzenia były prowadzone w formie hybrydowej. Prywatnie: Mąż Ani. Miłośnik Marvela i filmów s-f. Zaczytany w książkach o fizyce i średniowiecznych katach.