Zastanawiasz się jak skutecznie promować instytucję kultury w Internecie i budować zasięgi w social mediach? Zarejestruj się na szkolenie “Jak promować instytucję kultury w mediach społecznościowych?”, które poprowadzi Grzegorz Jędrek!

Jak promować instytucję kultury w mediach społecznościowych? – 28 czerwca 2021 r.
– Kliknij, żeby się zarejestrować!

Media społecznościowe stały się dziś jednym z głównych kanałów promocji instytucji kultury. Tego typu prywatne przestrzenie publiczne stanowią duże wyzwanie dla osób odpowiedzialnych za promocję i komunikację.

Od czasów, w których pytania stawialiśmy na zasadzie “czy wypada, by muzeum miało swoją stronę na Facebooku?” przeszliśmy do pytań typu “gdzie jeszcze musimy prowadzić działania promocyjne i czy sobie z tym poradzimy?”.

Intensywność takiej pracy może być przytłaczająca, dlatego podczas szkolenia przedstawione zostaną zarówno ogólne zasady zarządzania wieloma mediami społecznościowymi i tworzenia do nich treści jak i metody na weryfikację kierunku własnych działań.

Szkolenie ma na celu pomóc osobom pracującym w sektorze kultury w budowaniu społeczności w mediach społecznościowych. Skupione będzie na działaniach organicznych (bez udziału lub przy niewielkim wsparciu budżetu reklamowego).

Program:

  1. Sposoby na zrozumienie własnej publiczności;
  2. Przegląd podstawowych celów postów w mediach społecznościowych;
  3. Budowanie planu treści dla mediów społecznościowych;
  4. Możliwe sposoby powiększania organicznego zasięgu postów;
  5. Budowanie społeczności na przykładzie grupy na Facebooku;
  6. Przykłady możliwych treści dla platformy TikTok;
  7. Uzupełnianie miksu. Plusy i minusy portali: Quora, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Instagram, YouTube.

Koszt udziału w szkoleniu wynosi 350 zł. Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie za pośrednictwem formularza elektronicznego.
  • Po wysłaniu formularza otrzymasz wiadomość e-mail z treścią Twojego zgłoszenia.
  • Do 25 czerwca 2021 r. na adres podany w formularzu otrzymasz link dostępowy do platformy ZOOM, za pośrednictwem której szkolenie będzie realizowane.
  • Fakturę za udział w szkoleniu z 14-dniowym terminem płatności otrzymasz w formie elektronicznej w ciągu maks. 2-3 po szkoleniu.
  • Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej otrzymasz w dniu szkolenia ok. godz. 8.00.
  • Materiały szkoleniowe w formie papierowej oraz certyfikat uczestnictwa w formie papierowej otrzymasz pocztą tradycyjną do 14 dni po szkoleniu.
W razie pytań lub wątpliwości wyślij wiadomość na adres menedzerkulturypl@gmail.com
Grzegorz Jędrek

Autor bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl. Na swoim koncie ma m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie i wsparcie komunikacji marek z wielu sektorów. Prowadził warsztaty m. in. na zlecenie NCK, IKM, PIK, ŁDK.

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.