Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku oraz Narodowe Centrum Kultury organizują konferencję dla osób zajmujących się public relations i marketingiem kultury.

Jaka była rola mediów społecznościowych w promocji Konkursu Chopinowskiego? Jakie narzędzia promocji i komunikacji stosowane są w Tate Modern i Victoria&Albert Museum w Londynie? Jak skutecznie promować kulturę online i offline? Odpowiedź na te pytania będzie można usłyszeć podczas Konferencja „Marketing w kulturze. Komunikacja – Trendy – Praktyka”, która odbędzie się w dniach 19-20 lutego 2016 r. w Gdańsku.

Konferencja jest dedykowana głownie praktykom kultury, menedżerom public relations, mediów społecznościowych i menedżerom projektów a także osobom z instytucji kultury, organizacji pozarządowych, grup nieformalnych i innym zainteresowanym tematem.

Wśród prelegentów konferencji są m.in.: Jassie Hunt zajmująca się komunikacją i marketingiem w Tate Modern i Victoria&Albert Musuem w Londynie, Natalia Hatalska, Katarzyna Bik z Muzeum Narodowego w Krakowie, Agata Kwiecińska – rzeczniczka Konkursu Chopinowskiego 2015, Kazimierz Monkiewicz oraz Aleksandra Stańczuk z Narodowego Centrum Kultury, Olga Wysocka z Instytutu Adama Mickiewicza, Zuzanna Stańska z Moiseum, Łukasz Maźnica z ekultura.org, Anna Król z GoCulture, Marcin Niewęgłowski z Creative Industries oraz Artur Jabłoński, twórca bloga arturjablonski.com.

Udział w konferencji jest bezpłatny, ale decydować będzie kolejność zgłoszeń. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie Instytutu Kultury Miejskiej w Gdańsku.

Konferencja „Marketing w kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka”

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.