Prezydent Sosnowca ogłosił konkurs na dyrektora Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury w Sosnowcu. Zapoznaj się z treścią ogłoszenia.

Konkurs na dyrektora MIEJSKIEGO KLUBU IM. JANA KIEPURY
w Sosnowcu

Prezydent Miasta Sosnowca ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektora Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury
z siedzibą w Sosnowcu przy ul. Będzińskiej 65

 

Konkurs ma charakter otwarty.

Przewidywana data rozstrzygnięcia oferty:

30.09.2025 rok

Zakres podstawowych czynności:

  1. Kierowanie pracą Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury w Sosnowcu, zwanym dalej „Klubem” i reprezentowanie go na zewnątrz.
  2. Wykonywanie zadań określonych w ustawie o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz w statucie Klubu.
  3. Wykonywanie zadań pracodawcy w stosunku do pracowników zatrudnionych w Klubie.
  4. Gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zadań Klubu określonymi w uchwale budżetowej Miasta na dany rok.
  5. Gospodarowanie mieniem.
  6. Podejmowanie decyzji dotyczących rozwoju lub zmian w Klubie.
  7. Współpraca z Wydziałem Kultury i Promocji Miasta Urzędu Miejskiego w Sosnowcu.
  8. Współpraca z instytucjami kultury, organizacjami pożytku publicznego prowadzącymi działalność kulturalno-oświatową.
  9. Podejmowanie innych działań dla zaspokojenia potrzeb oświatowych, kulturalnych i informacyjnych społeczności miasta oraz upowszechnianie wiedzy i kultury.

Wymagania obowiązkowe:

  1. Wykształcenie wyższe.
  2. Doświadczenie zawodowe w zarządzaniu i organizacji działalności kulturalnej, w tym 3 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym.
  3. Znajomość prawa regulującego funkcjonowanie publicznych instytucji kultury oraz zasad organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej.
  4. Umiejętność kierowania zespołem.
  5. Zdolności menadżerskie i organizatorskie, a także odpowiedzialność, kreatywność.
  6. Predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć związanych z działalności kulturalną.
  7. Dyspozycyjność.
  8. Umiejętność pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym środków unijnych.
  9. Niekaralność.

Wymagane dokumenty:

  1. Własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy (załącznik nr 1).
  2. Pisemne opracowanie koncepcji kierowania Miejskim Klubem im. Jana Kiepury na lata 2025-2032. Koncepcja powinna zwierać w szczególności: opis zakresu działalności „Klubu” w oparciu o jego statut i dokumenty organizacyjne, z uwzględnieniem zmian proponowanych przez kandydata, misję i cele działalności Przystanku, sposób wdrażania przedstawionych rozwiązań oraz prognozę kosztów wraz ze wskazaniem źródeł finansowania działalności Przystanku.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe i staż pracy oraz potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
  4. Oświadczenie kandydata (załącznik nr 2):
    – o pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełnych praw publicznych,
    o braku prawomocnego wyroku sądowego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub nieumyślne przestępstwo skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko kandydatowi postępowanie karne lub karno-skarbowe;
    – że nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r.
    o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. 2024 poz. 104 – t. jedn.),
    – że wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia
    10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781 – t. jedn.) do celów związanych z przeprowadzanym konkursem oraz na posługiwanie się treściami Koncepcji Programowo-Organizacyjnej kandydata w trakcie posiedzeń Komisji Konkursowej na wyłonienie kandydata na stanowisko dyrektora,
    – w przypadku powołania kandydata na stanowisko dyrektora o wyrażeniu zgody na upublicznienie autorskiej Koncepcji „Klubu”,
  5. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych własnoręcznie podpisana (załącznik nr 3).
  6. Adres do korespondencji elektronicznej.

Informacje o postępowaniu konkursowym:

  1. Oferty należy składać w Urzędzie Miasta, Wydziale Kultury i Promocji Miasta, Referat Kultury i Turystyki (pok. 503 c, IV piętro), Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec lub pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06 CZERWCA 2025 r. włącznie (do godz. 10.00), w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA MIEJSKIEGO KLUBU IM. JANA KIEPURY – NIE OTWIERAĆ, z podanym wewnątrz adresem zwrotnym wraz z numerem telefonu kontaktowego i adresem elektronicznym kandydata. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu do Urzędu Miasta Sosnowca. Oferty, które wpłyną po tym terminie, nie będą poddane procedurze konkursowej.
  2. Do przeprowadzenia postępowania konkursowego Prezydent powoła Komisję Konkursową i określi tryb jej pracy.
  3. Konkurs zostanie przeprowadzony w 2 etapach: I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów i II etap – rozmowy kwalifikacyjne
    z kandydatami spełniającymi wymagania formalne. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
  4. Informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej www.sosnowiec.pl.
  5. Przewidywany termin rozpatrzenia wniosków oraz zakończenia postępowania konkursowego: 30 września 2025 roku.
  6. Postępowanie konkursowe odbywa się z uwzględnieniem przepisów o dostępie do informacji publicznej.
  7. Powołanie na stanowisko dyrektora Klubu może nastąpić najwcześniej od dnia 1 października 2025 roku.

Pozostałe informacje:

  1. Dokumenty i oświadczenia należy składać w języku polskim, a dokumenty obcojęzyczne powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Kopie wymaganych dokumentów wymienionych w pkt 6 kandydat powinien opatrzyć na każdej stronie oświadczeniem o następującej treści: „Oświadczam, że niniejszy dokument jest zgodny z oryginałem” oraz datą i własnoręcznym podpisem. Pozostałe dokumenty i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
  2. Kandydaci na stanowisko dyrektora mogą się zapoznać z warunkami organizacyjno – finansowymi działalności Klubu osobiście, po uprzednim umówieniu się na spotkanie – tel. 32 7883360, e-mail: sekretariat@kiepura.pl oraz w Wydziale Kultury i Promocji Miasta Urzędu Miasta Sosnowca, tel.: 32 296 06 48.
  3. Korespondencja z uczestnikami konkursu odbywać się będzie wyłącznie drogą elektroniczną na adres wskazany przez kandydata we wniosku.
  4. Zwrot dokumentów złożonych w ramach konkursu kandydatów, którzy nie przeszli pomyślnie procesu rekrutacyjnego nastąpi po 2 miesiącach od zakończenia i ogłoszenia wyniku, oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
  5. Zgodnie z art. 15 ust. 5 ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, przed powołaniem kandydata na stanowisko dyrektora strony zawierają odrębną umowę w formie pisemnej, określającą warunki organizacyjno – finansowe działalności Klubu oraz program jego działalności.
  6. Zatrudnienie nastąpi na podstawie powołania.
Ogłoszenie o konkursie na dyrektora MIEJSKIEGO KLUBU IM. JANA KIEPURY w Sosnowcu w formacie pdf

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.