Trwa rekrutacja do 11. edycji Akademii Menedżerów Muzycznych. W samej Akademii nastąpiły pewne zmiany. Przemek Kubajewski, który koordynował Akademię przez pierwsze cztery lata jej funkcjonowania, powrócił po kilkunastomiesięcznej przerwie do pracy.

Jesienią tego roku minie 5 lat odkąd powstała Akademia Menedżerów Muzycznych, także szkoła obchodzi swoją okrągłą rocznicę. To kolejna okazja dla organizatorów, żeby wdrażać nowe pomysły i udoskonalać swoje działania. Do zarządzania Akademią wrócił Przemek Kubajewski.

– Bardzo się cieszę, że wróciłem. Powracam z nowymi pomysłami, które jeszcze bardziej usprawnią AMM i tym samym pomogą naszym absolwentom i uczestnikom w swojej pracy i zdobywaniu nowych umiejętności niezbędnych do pracy w branży muzycznej – mówi koordynator AAM.

Dla uczestników kolejnej, 11. już edycji, organizatorzy przygotowali nowe zagadnienia. – Chcemy wskazać naszym użytkownikom nowe rozwiązania i możliwości pracy w branży muzycznej, dlatego już przygotowujemy materiały dotyczące m. in.: łączenia pracy menedżera z graniem w zespole/funkcjonowaniem jako artysta, rynku wtórnego sprzedaży płyt (jak młody artysta również może na tym zarobić), lub jak skorzystać z dobrego studia nagraniowego bez większych kosztów – zapowiada Przemek Kubajewski.

AMM podjęła współpracę z kolejnymi festiwalami (m. in. z Ostróda Reggae Festival). Dzięki temu absolwenci i aktualni uczestnicy będę mogli nabrać nowych doświadczeń nie tylko podczas zajęć, ale także w praktyce.

Rekrutacja do Akademii Menedżerów Muzycznych jeszcze trwa. Zajęcia zaczynają się w październiku. Wszystkie spotkania odbywają się w zaprzyjaźnionej z Akademią Uczelnią Łazarskiego. Cała edycja liczy łącznie 10 dwudniowych spotkań. Nowi uczestnicy, którzy zapiszą się w okresie wakacyjnym mogą skorzystać ze specjalnej zniżki.

Zainteresowani mogą kontaktować się z Akademią za pośrednictwem e-maila – info@akademiamm.pl, telefonicznie – 570026866 lub przez formularz na stronie internetowej – www.akademiamm.pl.