Zastanawiasz się jak skutecznie promować instytucję kultury w Internecie i budować zasięgi w social mediach? Zarejestruj się na szkolenie „Jak promować instytucję kultury w mediach społecznościowych?”, które poprowadzi Grzegorz Jędrek!
Jak promować instytucję kultury w mediach społecznościowych? – 28 czerwca 2021 r.
– Kliknij, żeby się zarejestrować!
Media społecznościowe stały się dziś jednym z głównych kanałów promocji instytucji kultury. Tego typu prywatne przestrzenie publiczne stanowią duże wyzwanie dla osób odpowiedzialnych za promocję i komunikację.
Od czasów, w których pytania stawialiśmy na zasadzie “czy wypada, by muzeum miało swoją stronę na Facebooku?” przeszliśmy do pytań typu “gdzie jeszcze musimy prowadzić działania promocyjne i czy sobie z tym poradzimy?”.
Intensywność takiej pracy może być przytłaczająca, dlatego podczas szkolenia przedstawione zostaną zarówno ogólne zasady zarządzania wieloma mediami społecznościowymi i tworzenia do nich treści jak i metody na weryfikację kierunku własnych działań.
Szkolenie ma na celu pomóc osobom pracującym w sektorze kultury w budowaniu społeczności w mediach społecznościowych. Skupione będzie na działaniach organicznych (bez udziału lub przy niewielkim wsparciu budżetu reklamowego).
Program:
- Sposoby na zrozumienie własnej publiczności;
- Przegląd podstawowych celów postów w mediach społecznościowych;
- Budowanie planu treści dla mediów społecznościowych;
- Możliwe sposoby powiększania organicznego zasięgu postów;
- Budowanie społeczności na przykładzie grupy na Facebooku;
- Przykłady możliwych treści dla platformy TikTok;
- Uzupełnianie miksu. Plusy i minusy portali: Quora, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Instagram, YouTube.
- Po wysłaniu formularza otrzymasz wiadomość e-mail z treścią Twojego zgłoszenia.
- Do 25 czerwca 2021 r. na adres podany w formularzu otrzymasz link dostępowy do platformy ZOOM, za pośrednictwem której szkolenie będzie realizowane.
- Fakturę za udział w szkoleniu z 14-dniowym terminem płatności otrzymasz w formie elektronicznej w ciągu maks. 2-3 po szkoleniu.
- Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej otrzymasz w dniu szkolenia ok. godz. 8.00.
- Materiały szkoleniowe w formie papierowej oraz certyfikat uczestnictwa w formie papierowej otrzymasz pocztą tradycyjną do 14 dni po szkoleniu.
Grzegorz Jędrek Autor bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl. Na swoim koncie ma m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie i wsparcie komunikacji marek z wielu sektorów. Prowadził warsztaty m. in. na zlecenie NCK, IKM, PIK, ŁDK.